Αρχική σελίδα Το σχολείο Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Αποτελέσματα ? Συμπεράσματα Αξιολόγησης

 

            Αντλώντας συμπεράσματα από την αναλυτική παρουσίαση των δεικτών αξιολόγησης των τομέων της σχολικής ζωής, μπορούμε να καταλήξουμε σε μερικές γενικές αξιολογικές κρίσεις, οι οποίες αποτελούν και τα κύρια συμπεράσματα της αξιολόγησής μας:

 

Σημεία υπεροχής:

Το Γυμνάσιο Ανωγείων διαθέτει ευρύχωρες και κατάλληλες αίθουσες, μεγάλες αυλές, γυμναστήριο και εξωτερικά γήπεδα, αίθουσα υπολογιστών, εργαστήριο, βοηθητικές αίθουσες και δανειστική βιβλιοθήκη, ενώ υλοποιούνται, υπό την αιγίδα του Δήμου Ανωγείων, παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας.

Το διδακτικό προσωπικό μας διαθέτει αυξημένα προσόντα (μεταπτυχιακούς τίτλους κλπ) και διάθεση για διαρκή επιμόρφωση, κάτι το οποίο ενθαρρύνεται και από την διεύθυνση του σχολείου. Γίνεται εκτεταμένη αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων και όλων των εποπτικών μέσων, ενώ ταυτόχρονα εφαρμόζονται πολλές και διαφορετικές πρακτικές και μέθοδοι διδασκαλίας.

Ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας βοήθησε ιδιαίτερα τους αδύναμους μαθητές ενώ προγραμματίστηκαν και οργανώθηκαν διάφορες αντισταθμιστικές δράσεις, επισκέψεις σε εκπαιδευτικούς χώρους , ανάληψη και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Διαπιστώνεται εν γένει πολύ καλή συνεργασία ανάμεσα στα μέλη του Συλλόγου διδασκόντων, αλλά και ανάμεσα σε διδάσκοντες, μαθητές, σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και Δήμο Ανωγείων.

 

Αδυναμίες

Οι αδυναμίες που παρουσιάζει το σχολείο μας οφείλονται κυρίως στην έλλειψη πόρων και υποστήριξης των αρμοδίων φορέων σε θέματα υλικοτεχνικής υποδομής. Αφ? ενός παλαιοί υπολογιστές, έλλειψη αναλώσιμων υλικών στο εργαστήριο, απουσία υποδομών για άτομα που παρουσιάζουν κινητικά προβλήματα, απουσία στεγάστρων στις αυλές, και αφ? ετέρου μη έγκαιρη στελέχωση του σχολείου με διδακτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων από την αρχή της χρονιάς και απουσία διοικητικού προσωπικού.

Οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι επαρκούν οριακά για την αντιμετώπιση των πάγιων αναγκών του σχολείου όπως είναι το πετρέλαιο, το οποίο αποτελεί άμεση ανάγκη για το σχολείο μας, αφού βρίσκεται στο πιο ορεινό χωριό του Ψηλορείτη.

Επιπλέον, πρέπει να ενισχυθεί η έγκαιρη δημιουργία τμημάτων ένταξης και ενισχυτικής διδασκαλίας ώστε να υποστηριχθούν οι πιο αδύναμοι μαθητές μας.

Οπωσδήποτε είναι έργο όχι μόνο των καθηγητών αλλά και της πολιτείας να επαναφέρουν την εμπιστοσύνη της κοινωνίας στην εκπαίδευση και το σχολείο και να αποφεύγουν πρακτικές που ενισχύουν την απαξίωσή της, εάν θέλουμε να έχουμε μαθητές που αγαπούν, σέβονται και θαυμάζουν τον θεσμό του σχολείου.

Στα παρακάτω link φαίνοντα αναλυτικά οι πηγές που προέκυψαν τα παραπάνω στοιχεια:

Πράξη 7 / 03-04-2014 Διευθυντή Σχολείου

Πράξη 34 / 21-05-2014 Συλλόγου Διδασκόντων

Τελική Έκθεση Αξιολόγησης

Πράξη 22 Συλλόγου Διδασκόντων